ozzysteam

Alla inlägg under februari 2012

Av Bibbi - 12 februari 2012 23:28

Jag har inte haft möjligheten att uppdetera bloggen. Jag kan inte sitta vid datorn pga nack ont. Jag har haft väldig smärta i nacken så en del läkareTrodde det var diskbråck. Jag har gjort magnet röntgen och det var inget diskbråck som tur var. Det är då något muskulärt. Jag äter nu smärtstillande och antiinflammatorisk medicin. Det går sakta åt rätt riktning. Får se vad sjukgymnasten säger om nacken nästa vecka. Alexandra har nu stallt ut ozzy på en inofficiell utställning. Ozzy blev BIR (bäst i rasen) .Riktigt roligt :D ni var så duktiga :D tyvärr kan jag inte lägga in någonbild då jag skriver från min mobil. Nästa månad ska hon ställa ut honom igen på en inofficiell utställning. Sen ska hon låna ozzy för att gå en handler kurs :DMer uppdatering hoppas jag kommer snart :D

Ovido - Quiz & Flashcards