ozzysteam

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

saknad <3

Av Bibbi - 30 maj 2013 16:29

För 5 år sedan idag tidigt på morgonen somnade min pappa in efter några år av kämpande.

Han drabbades av leukemi. En ovanlig variant av leukemi som bara några personer i  sverige hade fått tidigare. Det fanns inga mediciner eller cellgifter som kunde få bort den aggressiva cancer.

Han kämpade på jätte mycket och länge.han fick benmärg av min ena syster och man trodde  ett tag att han skulle klara det. men sen vände det och han blev sämre igen. sen kunde han inte kämpa mera för cancern förstörda allt inuti honom.

Han kämpade i några år och det var det längsta någon hade klarat sig med den elakartade variant av cancer.

 

Jag sov över hos honom inne på sjukhuset den sista natten tillsammans med hans fru. doktorerna sa att han snart skulle lämna oss. så jag ringde den natten till syrran i skåne för att berätta att de behövde åka upp hit. det tar  ju ca 5 h att åka hitifrån skåne. så de stack på en gång den natten för att försöka hinna säga hej då till pappa.

De han fram och maja berättade för pappa att hon och familjen hade kommit. han fattade det för han försökte svara. Sen några timmar senare så somnade han in     

 

Han blev inte gammal. han skulle det året fylla 46 år

Livet är inte rättvist att någon ska få somna in så ung   

 

Han var en kämpe

 

    

  

 

Bild från maj månad för 5 år sedan. jag och mina syskon (från pappas sida).

Pappa fick träffa sitt första nyfödda barnbarn.

Han var så stolt över lilla Eric   

 

 

 

Jag saknar dig   

Du kommer alltid finnas i mitt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bibbi - 4 juni 2013 13:04

Nya adressen till våran blogg är: www.bluefriendsteam.bloggplatsen.se   Kika gärna in på den bloggen      ...

Av Bibbi - 31 maj 2013 22:12

Kom på att jag inte har lagt ut bilder från ozzys MT. Bilderna är tagna av Lotta Ollander som var med och tittade. tack för bilderna   Ozzy är glad att få starta:     Ozzy med testledaren:     Ozzy tyckte det var roligt att få h...

Av Bibbi - 29 maj 2013 12:33


Nä det är inte alltid lätt. Det är inte ofta jag skriver om mig själv utan mest om hur det går i träningen med ozzy. Jag är ju ute och tränar med honom en hel del. Jag tycker det är jätte kul för jag får den socialadelen i mitt liv sen behöver han...

Av Bibbi - 27 maj 2013 11:42

Igår var det dags för Ozzy att göra MT inne på Örebro brukshundsklubb. Jag var lite nervös i början innan vi startade men sen tänkte jag: varför ska jag vara nervös. Det är bara att gå ut göra det som ska göras och ozzy får göra det han gör.   ...

Av Bibbi - 24 maj 2013 11:47

ja jag visste att jag glömde skriva något i tidigare blogginlägget. så här kommer det jag glömde skriva om sist.   2 utav Rocks syskon är till salu. det är         Mamman är: KORAD LPI LPII SEUCH Leading Angel's Famous Thornapple...

Ovido - Quiz & Flashcards