ozzysteam

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

fixas och donas i huset

Av Bibbi - 3 april 2013 14:58

Nu har vi bott i huset i  några år. Invändigt har renoveringen varit färdig sen vi flyttade in men det har inte inredningen i huset. Man måste köpa in saker pö om pö.  Nu var det dags att ta tag  i tvättstugan och få mer förvaringsutrymmen.

Vi var iväg igår och köpte in garderobs tillbehör. Riktigt kul med tanke på att vi fick 30% rabatt på varorna.  tydligen så tog rabatten slut dagen innan. Men bara bara för att de hade glömt att ta bort skylten så fick vi rabatt   

 

Här håller vi  på att få upp hyllorna ( en liten nyfiken filur hamnade också på bild).

Vi kommer sedan ha skjutdörrar  


Till vänster får strykbrädan, sopkvast och moppen plats. Sen på golvet under hyllarna kommer vi ha dammsugaren, tvättkorgar (ev fixar vi en som man kan dra ut). Det kommer bli så bra       

 

 

Det är riktigt  roligt när vi har möjlighet att pyssla i hemmet.

 

Efter detta projekt så är det dags att fixa en altan. I år ska det allt bli av   

 

Ha det gött allesammans!

 
 
Ingen bild

siss

3 april 2013 16:49

Å vad kul siss!
Härligt när det händer saker ju:-D kul!! Kommer bli kanon snyggt:-D puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bibbi - 4 juni 2013 13:04

Nya adressen till våran blogg är: www.bluefriendsteam.bloggplatsen.se   Kika gärna in på den bloggen      ...

Av Bibbi - 31 maj 2013 22:12

Kom på att jag inte har lagt ut bilder från ozzys MT. Bilderna är tagna av Lotta Ollander som var med och tittade. tack för bilderna   Ozzy är glad att få starta:     Ozzy med testledaren:     Ozzy tyckte det var roligt att få h...

Av Bibbi - 30 maj 2013 16:29

För 5 år sedan idag tidigt på morgonen somnade min pappa in efter några år av kämpande. Han drabbades av leukemi. En ovanlig variant av leukemi som bara några personer i  sverige hade fått tidigare. Det fanns inga mediciner eller cellgifter som ku...

Av Bibbi - 29 maj 2013 12:33


Nä det är inte alltid lätt. Det är inte ofta jag skriver om mig själv utan mest om hur det går i träningen med ozzy. Jag är ju ute och tränar med honom en hel del. Jag tycker det är jätte kul för jag får den socialadelen i mitt liv sen behöver han...

Av Bibbi - 27 maj 2013 11:42

Igår var det dags för Ozzy att göra MT inne på Örebro brukshundsklubb. Jag var lite nervös i början innan vi startade men sen tänkte jag: varför ska jag vara nervös. Det är bara att gå ut göra det som ska göras och ozzy får göra det han gör.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards