ozzysteam

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Bibbi - 28 januari 2013 14:36

Idag fick jag bevis på att träningen går framåt. det är när vi träffar  människor på gatan som  stannar och pratar med oss så har ozzy haft svårt att låta bli dom. MEN med hjälp av vänner vi tränar med och  de som kommer på besök så har det verkligen  gett ett super bra resultat :D

Idag gick jag en liten runda runt klumlasjöarna  och där träffade  vi på utländska arbetare. de kom fram och frågade om man fick klappa hunden eller  om det bits. jag försökte förklara att han inte fick hälsa på andra människor för att han arbetar. de förstod inte riktigt men de lät honom vara. stod där en stund och ozzy var jätte lugn. satte sig ned självmant och  tog kontakt med mig     

WOW säger jag bara   

 

Det är guld värt att alla ni vi tränar med och träffar hjälper till i våran träning   

 

Lilla pojken hemma

 

 

 

Nä nu måste  jag vila. har fart  runt hit å dit idag  så nu blir det soffläge. Vill gärna orka med det sista kurstillfället på Valpning och parning.

Synd att det är sista kurs tillfället för  kursen har varit så intressant och bra   

Jag kommer att satsa på att gå hela uppfödarutbildningen. tycker det är så intressant och det är roligt att lära sig saker :D

ja just ja...jag ska inta soffläge nu

 

Ha det gött  allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards